Prawda jest jedna, choć prawd są tysiące,
a każdy swoją prawdę ma jedyną.
Patrz pilnie okiem w głębie swe milczące...


Leopold Staff

wtorek, 24 kwietnia 2012

Pesel

szaro-szary świat w cugu poznania przerywanego reklamami i świat w milionach pikseli cool age kolaże, fałsz wracam wciąż tym samym chodnikiem przez tę samą furtkę z napisem "Uwaga kot, może być zły" do przedsionków zimnego pieca i pustych twarzy ścian, którym ktoś zasznurował usta i przyprawił ośle uszy wnoszę po tych samych drewnianych schodach własne marmurowe stopy i łydki pokryte zgniłą zielenią tylko suka pije wodę prosto z kibla, rysuje zębami moje dłonie, nie pojmuje, że już dawno dorosła do lizania książki, płyty, strach wymyśliłem sobie Ciebie właśnie wtedy wyśniłem, wyszeptałem... stało się ciałem - chciałem kochać - kocham całym ja, kochasz całym Ty, zapomniałem, że gdy przyjdzie pora dnia bez nadziei nie będę mógł być kochany poruszasz się biegiem pod wzrokiem tych którym bledną sny i nie tak miało być nic nie jest tak, jak być powinno,jest coś w tym Twoim palącym pragnieniu życia co poznaję, rozumiem i akceptuję kocham Cię

3 komentarze:

  1. Tekst w edytorze podzielony niezgrabnie na wersy (?!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowa bez kropek, kruchość zdań, coś z czym można się utożsamić bez obaw, że to nieprawda.
    Dobrze Cię czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mógłbym spodziewać się bardziej znaczącego komentarza. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń